MEESTGESTELDE VRAGEN:


Waarom kan ik geen producten en prijzen zien?
De prijzen van de zaZa’z pre-order website worden zichtbaar nadat u ingelogd bent op onze website.


Hoe kan ik mijzelf aanmelden op de website?
U kunt uzelf aanmelden op de zaZa'z pre-order website door in te loggen met de gegevens die wij u hebben gestuurd per mail. Mocht u uw gegevens willen veranderen kunt u dit doen in uw account. Heeft u nog geen log in gegevens van ontvangen maar wilt u toegang tot onze website kunt u een e-mail sturen naar: info@zazaz.nl en zal er een account voor u worden aangemaakt.


Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen per overschrijven via bank of u kunt betalen via iDEAL. Na het plaatsen van de pre-order ontvangt u van ons een bevestigingsmail met factuur. Deze hoeft u nog niet te betalen. Zodra de artikelen op voorraad zijn en de order is gelopen ontvangt u van ons een mail met de definitieve factuur en bijbehorend factuurnummer. Hierna kunt u het bedrag aan ons overmaken. Let op! Wij vragen u het factuurbedrag pas over te maken  nadat u de definitieve factuur heeft ontvangen.
 
Voor wie is deze site bedoeld?
zaZa’z is een groothandel in modeaccessoires. Alleen winkeliers kunnen bij zaZa’z inkopen. Particulieren hebben geen toegang tot de website en kunnen de artikelen van zaZa’z dan ook niet bekijken of bestellen.


Hoe worden de goederen verstuurd?
Wij versturen onze goederen via de DPD.


Hoeveel kost het versturen van een pakket?
De verzendkosten van zaZa’z bedragen €8,00- exclusief BTW binnen Nederland. Voor pakketten die moeten worden verstuurd naar de eilanden zal een extra toeslag worden berekend van €12,00- Voor buitenlandse verzendingen worden de kosten bepaald aan de hand van het gewicht van het pakket en de bestemming. De verzendkosten kunt u terugvinden op de factuur.


Hoe lang duurt het voordat ik de goederen ontvang?
Nadat u een pre-order heeft geplaatst en de artikelen op voorraad zijn zal uw bestelling worden gelopen. Zodra deze klaar staat voor verzending, u de definitieve factuur heeft ontvangen en het definitieve factuurbedrag met bijbehorend factuurnummer heeft overgemaakt voor 14:00 uur, kan zaZa’z het pakket in de meeste gevallen diezelfde dag nog verzenden. In de meeste gevallen ontvangt u na verzending binnen één tot twee werkdagen uw pakket.


Ik ben al klant in de winkel, moet ik mij dan alsnog aanmelden?
Ja, om gebruik te maken van het bestellen op onze website, is het noodzakelijk om een log-in te hebben voor deze webshop. Wilt u een log-in ontvangen om te kunnen orderen kunt u een mail sturen naar: info@zazaz.nl


Ik wil een product bestellen maar zie dat het niet meer op voorraad is in de webshop?
U kunt dan contact opnemen via het telefoonnummer: 0481-420039
Ook kunt u een e-mail sturen naar: info@zazaz.nl


Ik heb een vraag over de garantiebepalingen?
U kunt onze garantiebepalingen vinden onder onze algemene voorwaarden.

© 2020 - 2025 zazazcollection | sitemap | rss